Brev:
Tynd mave?
2. februar 2024
Alder:
17 mdr.
Tynd mave?
Hej Helen.
Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og selvom jeg er opmærksom på at skifte hende hurtigt, så får hun ofte meget rød numse.
Jeg synes vi generelt spiser sundt og vi prøver at lave børnevenlige retter, så hun naturligt kan spise med af familiemaden. Jeg synes umiddelbart, at hun er god til at spise lidt af det hele, selvom hun i nogle perioder naturligt spiser mere af det samme, så jeg tænker ikke, at det er fordi hun spiser forkert?
Jeg undrer mig dog over, at hun så får så tynd mave. Er der noget som jeg skal være opmærksom på? Og bør jeg få hende tjekket af lægen, selvom hun i øvrigt virker glad og frisk?
Mange hilsner
Mor